

.jpg)
Blog per als esportistes i triatletes en general i els del CNB en particular.


.jpg)
Foto d'en Mane, baixant a tot drap!! Com les cabres!!!!
Aquest vici nostre té una part d'esport i una d'aventura i mica en mica et va canviant i forjant a mida que t'hi vas granant.
Alguns dels dies mes durs i sacrificats es transforment amb el temps en algunes de les jornades més mitiques i recordades.
..i així ens vàrem trobar amb la Laura en Jordi I altres cracks gironins (Debas, Xavi, Enric gussi) enxovats en els nostres neoprens, cara al mar de Guetaria.
Splasssshhhh!! aquestes onades son com turons que t'alçen per veure un altre grupet de nedadors remontan la pendent anterior i un segon després perds tota referència enfonsat en una vall marina tan freda que acabo l'ultim Km amb les cames paralitzades per les rampes.
i ella: "no puedo, no puedo, dejadme..." i baixa de la bici.
Mes amunt la nostra aneska que no ha posat cap peu a terra: quin crack, vinga Laura! i arribem plegats fins la T2.
I es en aquest punt quan jo havia de plegar, on havia de respectar la meva regla d'or "si no has entrenat la distància no hi vagis", on havia de tenir seny :"no empitjoris la lesió", es aquí on l'esperit del Triatló Zarautz, la seva gent enfervoritzada animant sense descans, cridant el teu nom sense parar es transforma en una trampa que CLAP! es tenca i et poses les vambes pensant "només una mica, només per veure com vaig" i et poses a còrrer un volta i ja la segona i tot i la companya d'en Jordi esdevé mooolt dura i la tercera ("ja només queda una, ara no abandonaràs!") es pura supervivència, arrivada agònica, i al poc començo a tremolar incontroladament per un fred inmens que vé de dins i acabo "enxufat" a un suero per la vena....
... i el dia següent ja recuperat em retrobo pensant, "aquest any m'has guanyat, però ara ja et conec I l'any que vé JA VEURÀS, JA VEURÀS!!!"
Un dels millors triatlons que he fet, al pròxim hi anem tots!
Merci per la companyia Laura i Jordi.
Kike
Per descarregar-vos el diptic cliqueu aquí!


Desde el principi fins al final tota l'estona junts. Al final 6è i 7è, amb el mateix temps i 1r júnior i 1r sub 23.Qué entendemos cómo competición; el dia D y hora H el qual debemos estar al 120% o todo el recorrido y esfuerzo realizado durante meses para llegar a X? Para mi, són las dos cosas. Por esa razón, no podia faltar en esa crónica la semana anterior a la Half Challange Calella 2010!
Martes 11, 2:35 AM. CALABRAZO!!! Coño que dolor, estaba dormiendo y me levanto cojeando intentado relajarme del susto. Me paso 20' despierto y el dolor persiste... decido ir a dormir.
Pero me levanto a la hora de GOOD MORNING VIETNAM! El dolor no ha aflojado, y me cabreo de lo lindo. Porqué esa semana? No puedo estar descansado como hace un tres semanas en el Tri B de Banyoles? Porqué? Y empieza la comida de olla...
Y esa comida de olla... fue de las grandes! Duro hasta... el sábado 15 a las 22:30, hora de descansar para la gran cita. Hasta entonces, ese pequeño dolor que empezó en el tendon de aquiles, terminó apoderandose de todas mis piernas, hasta el punto que el mismo sábado me dolia estar tocando de pies al suelo!!! Moralmente, esa semana me había desmotivado una barbaridad... preguntas y más preguntas... y ninguna respuesta!
Domingo 16, 06:00 AM. TEMAAZOOO de buenos dias!!! Abro la luz, no me levanto. No quiero averiguar en que estado se encuentras mis piernas, no antes de jurarme que pase lo que pase, tiraré como un cabron hasta la meta, aunque me duelan al nadar. Y poco a poco, me incorporo... pero el dolor no aparece; no canto victoria. Decido proseguir segun lo planeado.
Desayuno cachondo con mi referente en el triatlón, Xavi, y con amigo de fin de semana, que a pesar de la distáncia, ser que durará, Lluís. Proseguimos a coger las maletas, y nos vamos a los boxes... buena música en los oídos!
CAQUITA!!! Tras negociar el último giro para encarar las carpas de transición, me entran los nervios de golpe! Cuanta gente coño, y todos parecen buenos... que bicis por dios! Ufff... ese, mira aquel... bua bua... Todo timido, reviso la bici, pongo las Bags Areas, y cagadito cagadito, pasito a pasito, me pongo el neopreno. No hay rastro aún del dolor de piernas; una ténue ilusión empieza a crecer en mi mente!
Para disfrutar del ambiente, vemos salir los pro's... su nombre lo dice todo. Chicas pro's y grupos de edad, policias y bomberos....
LA COMPETICIÓN EN SI.
8:15 AM. ¿ Cómo sóno el buzinazo de salida ? Esa concentración me hace perder los pequeños detalles... Vamos a nadar pezezitos! Descripción rápida: MI MEJOR NATACIÓN EN UN TRIATLÓN! No me perdí en el agua, fuí muy regular y con un buen ritmo, no regalé metros a los contrincantes, y por todo eso... salí muy ilusionado!!! Unos 33' para esos 1900 metros de natación! GO GO GO.
T1 - Bolsa roja o azul... vamos a leer. Run or Bike... Bike? Siiii! Pues al grano. Tiro todo su contenido en el suelo, me quito el neopreno, y me voy vistiendo a consiencia. No me dejado nada en las manos... pues vamos, que la amiga/colaboradora/organizadora Eva me recopila el material, me lo guarda, y me tira fotos!! Muchas grácias!!!
Dónde está mi cabra? Muchas bicis ante mis narices, però a diferencia de otras veces, no dude en ningun moment donde se encontraba. Así que directo a ella. La cogo, corro con ella, la noto con ganas, me subo, y a disfrutar. Justo subirme, veo al frente a Xavi, mi compinche. No me lo creo; o él ha ido fatal, o yo cómo un cohete... pero ya no le vi más el pélo! Cómo tira él, su Felt, y sus pésimas marcas en las piernas :)
Buenas sensaciones; momentos de duda de si iba demasiado rápido o lento... miedo al temido dolor de patas... miedo a que me pasaran por encima los rivales de mi edad. Con cabeza, fui deborando km's, para completar el parcial de bici en 2h 27' para 85 km's oficiales segun mi cuentakm's.
T2 - Busco las bicis en mi sector de grupo de edad. Sólo hay una, y es la del Danés. Coño que bien vamos. Transición, rápida y eficaz. Casco, manguitos, gafas y zapatillas fuera. Material de correr equipado. 46 segundos para eso... vamos a disfrutar al infierno!
Una competición y un entreno, y cómo canvian las sensaciones! Pensava encontrarme con unos primeros km's muerto de piernas, al igual que Banyoles, pero no fue así. Ya no pensava en el futuro, pensava en cada zancada que hacía. Ritmo, ritmo, ritmo! Eso es lo único que queria, que la cadencia funcionase. Controlando cada dorsal que veia, alimentandome y bebiendo regularmente, mis fuerzas no decaían. Me subian cuando alguien me animaba, pero especialmente en la segunda vuelta, al encontrarme con Xavi, el amo y señor de Gerona!!! Que grande eres.
Al km 16 aproximadamente, un muro se tumbo encima mio. Algo no experimentado, fuera de lo normal. No era muscular, ni tema de hidratación, ni psicológico... bueno puede que sí. Una ilusión me cautivo en aquel momento, que me impedia correr concentrado con la cabeza, y ya sólo vizualizava el final. Tras pasar una semana de no dormir, estar agobiado, preocupado por lo que parecia ser una lesión, comiendome el tarro que no acabaria, y ante todo, muy desmotivado... tras 4 horas largas de competición no me habia jodido. Ya estaba, 5 km's y meta... todo un sueño. Así que empezé a desconectar, involuntariamente, y hasta el km 19 todo se me hacía eterno; recordava esa pésima semana....
Y al km 19, con la gente que florecia en cada paso, la añoranza se esfumó. Disfrutando de lo más con el ambiente esos 2 km's, que me encontré en esa famosa nube de gloria. Antes del video de la llegada, aclarar que realize el 1/2 maratón tras el tute citado en 1h 28' y que mi maestro Xavi, ya había llegado... me estaba esperando, y eso me arrencó una lagrimita de los ojos!
Xavi, con los brazos arriba, felicitandome, y poniendome la merecida medalla de FINISHER de la Half Challange Calella 2010 en el cuello... un recuerdo que se guarda en el cajón " para siempre ". Abrazo con mi querida, y reviento de ilusión... toda esa semana con el gran golpe contradictorio final, me desborda de mis limites. PASQUES PER TOT!!!
Llego pensando en el segundo puesto. El primer es el extrangero, en un principio estoy classficado por Ibizia... pero la história de los resultados tiene tregua! Me voy pa' drentro a beber aguita fresca, y me encuentro con Miguel Ángel, un compañero de blog, y ahora un conocido en persona. Un placer compañero!
Ducha caliente, comida de la buena, recogida del material... y ya que estamos, vamos a ver quien me ha ganado en la entrega de premios! La próxima, os arranco las pegatinas!
Y eso, volviendo al tema de los resultados, antes de todo decir el tiempo final: 4h 28'. Los primeros resultados que salieron, aparecía cómo 4t, antes de la ceremonia de premios pregunté al organizador, y me dijo 2nd, y finalmente me gritaron cómo... 1r!!! No entiendo nada, y las listas en internet aún aparezco cómo segundo... pero que ME QUITEN LO BAILAO!
Ahhhh! Y 91 de la general.... Come on!
FINAL CRÓNICA HALF CHALLANGE 2010.
Hoy, no hay agujetas; ahora me toca estudiar durante dos semanas. Cuando tenga tiempo, me dedicaré a poner alguna foto de ese gran fin de semana, de lo que tengo pensado en el futuro y alguna cosilla más va a caer!
Agradecer de todo corazon, vuestro apoyo, el de aquellos que no me conocen pero que gritaban mi nombre tras oirlo de la boca de un conocido, el del corredor que me animaba, el de todos los citados anteriormente, el apoyo y pasciencia de los mios! Muchas grácias a todos!
Un abrazo y os seguiré leyendo en algun kit-kat de codos! Salud y km's.
Èric Pairet

16:10 piiiiipp ens donen la sortida per fer els 750m de natació, que mirant els temps suposo que devien ser més. Primers metres forts, per anar buscant un lloc cap a davant. El primer grup, hi havia 4 nedadors que ens treien uns 30 segons al meu grup que era el segon. Fins que a falta de 200m vaig tirar una mica més per no arribar tots junts i em vaig poguer despenjar. Arribo a la T1, vaig 5è, encara plou. Només pensava amb el perill del sector de bici.. tot moll. En i em trec neoprè, poso dorsal casc i cap a pedalar surto a 40 segons del primer grup de 4. Vaig sortir amb l'idea de fer la primera rampa de uns 2km a fondo per agafar un ritme alegre i així va ser, el grup de davant ja s'havia desfet i tothom anava sol, abans d'arribar al final de la primera rampa adelanto un dels de davant, i segueixo tirant cap a buscar els altres, sol, impossible formar grups. De cop va començar a sortir el sol, però la carretera estava ben molla i a les baixades era impossible anar ràpid, molt perillós i apretant els frenos tota l'estona. El circuit de bici un trencacames, puja i baixa i puja i baixa, de cop veig la moto de la policia i ens creuem amb el primer, penso que no deu faltar gaire per girar, unes curves i baixades més i ens creuem amb el 2n i el 3r que ja em treien més de 1 minut. abans de fer el gir de 180 graus m'atrapa un noi que anava sol, intento agafarli la roda però de cop m'agafa rampa al bessó dret, faig una altra pedalada i rampa al bessó esquerra, dos rampes al mateix moment, però decideixo tirar amb la rampa i el mal em va passant. Suposo que no em van agafar per la falta d'entreno. més aviat devia ser pel fred que feia... Tornant cap a Sant feliu m'atrapen 2 més que els intento seguir però prefereixo anar amb prudència i no relliscar a cap curva, ja els atraparé corrent. Arribem T2, una rotonda petita i perillosa amb tota la secció animant, sento per megafonia el meu nom i encara em motivo més, vaig 7è, no trobava el meu lloc i vaig perdre una mica de temps i m'adelanta un altre noi, surto a córrer a 8è. Em trobo bé corrent, poso un ritme fort abans del primer km adelanto un noi, segueixo tirant i adelanto un altre. ens creuem amb en riera, que estava a tope adelantant i recuperant a la gent. Al final última recta l'afició banyolina animant apreto una mica les dents i acabo amb un parcial molt bo, 17:14 a 3:26 el km. Al final acabo 6è del meu grup i 3r de la meva categoria. 17 de 36 en la classificació per clubs. De la general 56, però suposo que si el circuit de bici hagués estat sec, com amb el primer grup, hauria fet molt millor lloc. Per comparar per exemple, el millor del meu grup va fer el parcial 90 amb bici i la triatló del Prat va fer el 2n.

Us l’he penjada perque en NAN dona les gràcies a en Pau de Banyoles….
Pau, recupera’t!! que seràs un GRAN TRIATLETA!!!, però el que vares fer ahir és de GRAN PERSONA!!!
Acabo de sortir de l'hospital de Bellvitge amb el cos fet pols i amb el radi i cúbit trencats. Demà segurament m'operarant. Tot això gràcies a un inepte que se'ns ha creuat amb bici, tirant-me a mi i altres a terra, siguent jo el més perjudicat, sortint volant per sobre de la bici i he anat a xocar amb el cap a la paret, passant-me els de darrera per sobre amb bici. A més, no s'ha preocupat de res pel que ens havia passat. M'he trobat sol, sense poder-me moure, enmig de la carretera i sort d'en Pau del Banyoles que s'ha quedat allà i ha cridat perquè vingues l'ambulància, cosa que d'altres s'han aixecat i han continuat. Sort que han decidit descalificar-lo, però valdria més que li traiessint la llicència, ja que per un improdent com ell m'ha espatllat la temporada, a la qual esperava poder anar als europeus, i ja estava seleccionat per anar a la copa Itàlia el 22 i 23 de maig amb la selecció espanyola. També vull donar les gràcies a tots els companys que s'han preocupat per mi, i han vingut a l'hospital o m'han trucat. (Aleix, Xevi, Joan, Pol, Triatló Castellfollit en ple, Fernando, Carlos, Aaron, Dídac, Carol, Txell,.... i sobretot a en Pau del Banyoles). També vull donar molts ànims al company d'hospital Xavi Baeza, que ha sortit més malparat que jo en una altra caiguda. Espero que et recuperis al més aviat possible! I gràcies Jordi per la companyia que ens hem fet mutuament. Moltes gràcies, i aviat tornaré a donar guerra!!